FRÅGOR OCH SVAR
1. Vad behöver jag göra för att beställa varor på Dagab e-handel?
För att kunna beställa varor måste du vara kund hos oss och få ett kundnummer hos Dagab. Vill du bli kund? Ansök här.
2. Hur lång tid tar det innan jag kan börja beställa varor på Dagab e-handel?
När du har gjort en kundanmälan tar processen ca två veckor innan du kan få ett kundnummer och kan göra beställning. Processen inkluderar bland annat registrering, ansökan om autogiro, kreditprövning och upplägg av leveransdagar. Vill du bli kund hos oss och göra beställningar på vår e-handel? Ansök här.
3. Vilka leveransvillkor gäller från Dagab?
Du kan få din beställning fraktfritt om du uppnår din fraktfria gräns, som du får när du är kund.
4. När levereras de varor jag beställer?
I samband med att du blir kund hos Dagab får du ett leveransschema med fasta leveransdagar. När du lägger din order, bestämmer du vilken leveransdag som du vill få dina varor.
5. Hur kontrollerar jag en order?
När du har bekräftat din order kan du följa den i realtid. Du får en tydlig överblick på om en vara är slut på lager (brist). Du kan även följa summan på beställningen i realtid men vi reserverar oss för eventuell plockbrist som kan falla bort.
6. Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?
Klicka på glömt lösenord i inloggningsrutan på startsidan. Fyll i ditt kundnummer, så får du ditt lösenord automatiskt via e-post.
7. Vilka priser visas på Dagab e-handel?
De priser som visas är exklusive moms och i förekommande fall exklusive pant. Kampanjpriser som visas gäller under en begränsad period (anges med ett "till-och-med-datum" för leverans). Priserna gäller med reservation för slutförsäljning samt prisförändringar utom vår konto.
8. Varför ser jag inga priser till produkterna?
Du behöver logga in i e-handeln för att se priser och sortiment. Har du ingen inloggning? Bli kund och få inloggning här.